Search

Shipping & returns

ΤΡΟΠΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Το δέμα θα σας παραδοθεί στα στοιχεία που μας έχετε δώσει σε 2 έως 6 εργάσιμες ημέρες. Οι αποστολές πραγματοποιούνται καθημερινά εκτός Σαββάτου και αργιών. Παρακαλούμε να γράφετε το σταθερό τηλέφωνο και το κινητό στο δελτίο παραγγελίας.

 

Ελλάδα:

Οι αποστολές γίνονται με την SPEEDEX COURIER.

Η χρέωση αποστολής είναι 3,00€ σε όλη την Ελλάδα.

Τα μεταφορικά είναι ΔΩΡΕΑΝ για αγορές πάνω των 51€ (με χρεωστική, πιστωτική κάρτα ή τραπεζική κατάθεση), ενώ αν επιλέξτε τρόπο πληρωμής αντικαταβολή υπάρχει μια έξτρα χρέωση 3,00€.

 

Κύπρος:

Τα έξοδα αποστολής είναι11 ευρώ.

Ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας σας εφόσον λειτουργήσουν όλα ομαλά, είναι 3-7 εργάσιμες ημέρες, ανάλογα με την περιοχή που βρίσκεστε.

Τρόποι πληρωμής: α) Χρεωστική κάρτα ή Πιστωτική (AlphaBankPayments)

Αλλαγές: Τους χρόνους που έχουμε για Ελλάδα και τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Υπαναχώρηση: Ότι ισχύει και για Ελλάδα.

 

Εξωτερικό:

Τα έξοδα αποστολής είναι 18 ευρώ για το εξωτερικό.

 

Οι πελάτες, που στο ιστορικό τους έχουν αποστολές που αρνήθηκαν να παραλάβουν ή δεν ανταποκρίθηκαν στην γραπτή ή τηλεφωνική μας ( ή της courier) ενημέρωση και έτσι μας επιστράφηκαν, με την ένδειξη (ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΗΚΕ – ΑΡΝΗΣΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ), θα παραλαμβάνουν μετά από αποπληρωμή του συνολικού ποσού της νέας παραγγελίας τους αποκλειστικά μέσω AlphaBank Payments ή τραπεζική κατάθεση.

 

 

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΛΛΑΓΗΣ

Επιστροφές Προϊόντων και Αλλαγές

Εάν το σχέδιο που επιλέξατε δεν σας κάνει ή δεν σας ταιρίαζει, προχωρήστε στη διαδικασία αλλαγής του προϊόντος.

Οι επιστροφές πρέπει να γίνουν μέσα σε διάστημα 14 ημερών από την παραλαβή του.

Οφείλετε να επιστρέψετε το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παραλάβατε, καινούρια, αχρησιμοποίητα, άθικτα με όλα τα καρτελάκια barcode επισυναπτόμενα πάνω τους, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (Ναυλον) το οποίο δεν θα πρέπει να έχει σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας. Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύετε το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής).

Όσα προϊόντα έχουν επιστραφεί κατεστραμμένα, λερωμένα ή και ελαφρώς φορεμένα ή έχει καταστραφεί η αρχική του συσκευασία, δεν θα γίνονται αποδεκτά και αποστέλλονται πίσω στον πελάτη, με χρέωση του την δαπάνη επιστροφής αλλά και αποστολής τους προς εμάς.

Κατά την αποστολή κάθε παραγγελίας, η εταιρία μας ελέγχει τα προϊόντα για τυχόν ελαττωματικά κομμάτια ή τμήματα αυτών. Σε κάθε περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο ελάττωμα έχετε τη δυνατότητα να επικοινωνήσετε με την εταιρία αμέσως μετά την παράδοση την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη στο 2821002991 ή στο email eshop@zelo.gr. Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό, η Zelo επιφυλάσσεται ρητώς για την πρότερη διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού από αρμόδιους τεχνικούς.

Σε περίπτωση όμως που τύχει και παραλάβετε προβληματικό προϊόν ή το προϊόν δεν είναι αυτό που παραγγείλατε, έχετε το δικαίωμα να το αντικαταστήσετε, εντελώς δωρεάν.

Εσείς χρεώνεστε την διαφορά των προϊόντων εάν υπάρχει, συν 3 ευρώ έξοδα αντικαταβολής σε αυτή τη περίπτωση.

Η πρώτη επιστροφή είναι δωρεάν, ενώ για κάθε αλλαγή από εκεί και πέρα χρεώνεστε μεταφορικά 6 ευρώ, και 3 ευρώ για αντικαταβολή εάν προκύπτει διαφορά από τα προϊόντα αλλαγής.

Για όσα προϊόντα υπάγονται στην κατηγορία των Προσφορών κάτω των 10 ευρώ δεν μπορεί να γίνει επιστροφή και αλλαγή.

Περιορισμός ευθύνης: Η εταιρία απαλλάσσεται από τις ανωτέρω υποχρεώσεις εάν σας είχε γνωστοποιήσει την έλλειψη ή το ελάττωμα στο προϊόν. Επιπλέον, η Zelo δεν παρέχει εγγύηση, ούτε εγγυάται προστασία για καταλληλότητα πωλούμενου προϊόντος για οποιονδήποτε συγκεκριμένο σκοπό.

Eυθύνεστε να αποζημιώθει την εταιρεία, εάν έχει γίνει χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης, η δε Zeloδικαιούται να συμφωνήσει την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.

 

Η διαδικασία:

Στέλνετε e-mail στην διεύθυνση eshop@zelo.gr με το οποίο δηλώνετε ότι επιθυμείτε να κάνετε αλλαγή είδους. Στο μήνυμα σας αυτό θα πρέπει επίσης να αναγράφετε το όνομα σας, τον αριθμό και την ημερομηνία του Παραστατικού Πώλησης (Απόδειξη Λιανικής ) του είδους που είχατε αγοράσει, τον κωδικό του εμπορεύματος που αγοράσατε και θέλετε να επιστρέψετε καθώς και το χρώμα και μέγεθος. Έπειτα να μας αναφέρετε το νέο είδος που θέλετε να αντικαταστήσουμε με χρώμα και μέγεθος, ώστε να κάνουμε την κράτηση του προϊόντος.

Μας στέλνετε πίσω το προϊόν ΜΟΝΟ με Speedex Courier (καλέστε στο 8011100011) με χρέωση παραλήπτη (δική μας δηλαδή), συμπληρώνοντας στο όνομα παραλήπτη τα στοιχεία μας: ΔΕΛΤΑ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΗ ΙΚΕ, Περιβόλια Χανίων Κρήτης, ΤΚ 73100, 2821002991.

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Εάν δεν είσαστε ευχαριστημένοι από την αγορά σας έχετε δικαίωμα υπαναχώρησης, προχωρώντας στη διαδικασία επιστροφής του προϊόντος.

Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και οφείλετε να επιστρέψετε το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παραλαβατε, καινούριο, αχρησιμοποίητο, άθικτο με όλα τα καρτελάκια barcode επισυναπτόμενα πάνω του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (Ναυλον) το οποίο δεν θα πρέπει να έχει σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας. Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής).

Όσα προϊόντα έχουν επιστραφεί κατεστραμμένα, λερωμένα ή και ελαφρώς φορεμένα ή έχει καταστραφεί η αρχική του συσκευασία, δεν θα γίνονται αποδεκτά και αποστέλλονται πίσω στον πελάτη, με χρέωση του την δαπάνη επιστροφής αλλά και αποστολής τους προς εμάς.

Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ενημερώνοντας την εταιρία μέσω e-mail στο eshop@zelo.gr, δηλώνοντας και τον τραπεζικό λογαριασμό του ώστε να πιστωθεί από την εταιρία το τίμημα του προϊόντος που επιστρέφεται και η Zelo είναι υποχρεωμένη να επιβεβαιώσει εγγράφως την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης μόλις την παραλάβει.

Δεν επιστρέφονται οι δαπάνες παράδοσης.

 

 

Η διαδικασία

Στέλνετε e-mail στην διεύθυνση eshop@zelo.gr με το οποίο δηλώνετε την υπαναχώρησή σας, Στο μήνυμα σας αυτό θα πρέπει επίσης να αναγράφετε το όνομα σας, τον κωδικό του εμπορεύματος που αγοράσατε, το νούμερο με την ημερομηνία του Παραστατικού Πώλησης (Απόδειξη Λιανικής ) που το είχατε αγοράσει, τον τρόπο πληρωμής που το είχατε πληρώσει, τον αριθμό IBAN του λογαριασμού τραπέζης σας σε ποια τράπεζα ανήκει και το όνομα του δικαιούχου, ως και το τηλέφωνο σας για τυχόν επικοινωνία .          

Συμπληρώνετε στο όνομα παραλήπτη τα στοιχεία μας: ΔΕΛΤΑ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΗ ΙΚΕ, Περιβόλια Χανίων Κρήτης, ΤΚ 73100, 2821002991. Τα έξοδα αποστολής των επιστρεφόμενων ειδών υπαναχώρησης βαρύνουν τον πελάτη, δηλαδή εσάς και για αυτό θα πρέπει να τα έχετε προπληρώσει στην υπηρεσία courier.        

Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείτε μετά τον απαραίτητο ποιοτικό έλεγχο και ενημερώνεστε για αυτή με σχετικό email, και εντός 7 εργάσιμων ημερών από την

ημερομηνία παραλαβής του δέματος σας από εμάς, προχωράμε στην κατάθεση στον τραπεζικό σας λογαριασμό.

ΠΡΟΣΟΧΗ:

Την επιστροφή την κάνετε ΜΟΝΟ και ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με την SPEEDEX COURIER (καλέστε στο 8011100011).

ΔΕΝ γίνονται δεκτές αποστολές με απλό ταχυδρομείο ή με οποιαδήποτε άλλη Courier

Επιστρέφεται από εμάς η αξία του προϊόντος και όχι τα έξοδα αποστολής και αντικαταβολής.

Για όσα προϊόντα υπάγονται στην κατηγορία των Προσφορών δεν μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων.

 

 

 

Filters
Sort
display